30. 9. 16

ob koncu septembra

Letošnji september se poslavja. Z njim tudi sonce in najbrž, pa končno tudi,... kratki rokavi.
Barve morja ostajajo za spomin. Prav take barve  - barve morja, si je zaželela moja izžrebanka Anaja, ki bo ruksak na špage uporabila tudi za štrikarijo. Tudi ona štrika ob morju in vesela sem, da nisem edina in da to ni tako "čudaško". Še bolj sem vesela, da se preko bloga med seboj spoznavamo ustvarjalke.

Na mojem blogerju so izginili vsi seznami blogov, ki jih spremljam.  In še jukebox povrhu. Nimam pojma zakaj. Bilo je neko opozorilo na upravljalski plošči, da se bo to zgodilo... ampak mislim, da na to pred tem nisem imela vpliva. Opazila sem, da so tudi nekaterim drugim prav tako izginili seznami spletnih dnevnikov, drugim pač ne. Ne vem zakaj in kako... (enkrat so izginili vsi moji spremljevalci in se potem po dolgem času sami od sebe spet pojavili). Mislim, da bom počasi lahko sestavila nov - osvežen seznam. Vse dnevnike,  ki večkrat sledim, bom zložila v dva predala, dva seznama. 

Dva predala si je zaželela tudi hčera, za cimrino posteljo, cimro,  ki spi na pogradu nad njo in vsakič meče in odlaga zvezke in telefone, ki letijo mimo njenega "okna" na tla.  Sešila sem ji podoben predalčnik kot - daljinc punkt. (:o kakoje bil mali Karelček... vam poslikam našo zver tik pred zimo, boste videli kaj je to veliki oranžni tiger :)

Cimra in Tamala sta zadovoljni, ko je pred spanjem vse pri kraju.
Tudi jaz bom,.. pa še kdo od vas, ko bom sezname spet spravila na tapravi punkt.
Vse bo tako kot je treba. Tudi letni časi se bodo pospravili in dobili mesto, ki jim gre.


DSC_1001


DSC_1008

2 komentarja:

  1. Tudi meni izginjajo stvari iz bloga. Sem pa zelo vesela, da sem na tvojem prenovljenem seznamu blogcev!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čuden je tale virtualni svet. Zato so pa barve pri tebi vedno čudovite in na pravem mestu. :-))

    OdgovoriIzbriši