11. 6. 17

Med Greendayi in Coldplayi

Tamala mi je direkt iz koncerta v minulem tednu poslala sms - "majco sm si kupla in zapestnico kr ne pojde dol do poroke", .. in kmalu potem se eno sporočilo:  "aves kuk je blo noro". To so bili Green day in una punca, ki je dobila kitaro:


Tavelika je danes šla na Dunaj na koncert skupine Coldplay. Pogovarjali sva se o njihovem stilu glasbe, tak alternativni rok, neposredni, z nianso duhovnosti,... ona na koncu pravi, da so Coldplayi pač Coldplayi.  Nadalje pravi - "imava že cel plan - ko prideva tja greva najprej kupit majčko in potem takoj v vrsto",... da si dobita čimboljše mesto v parterju.



Vmes med koncerti se je nam trem dogodil krajši podaljšan dopustniški vikend. In vmes sta prihajali in odhajali na obisk punci. Tamali jih je vozil po toboganih. Občasno sta zavijali z očmi, drugič sta mu čisto nasedli. Tatko ga je vozil na formule in skupaj sta se spustila po tisti vratolomni visoki drči, kjer sem jaz spodaj raje mižala, onadva pa za razliko od drugih parov nista čisto nič kričala. Tudi jaz sem mu naredila uslugo in se spustila po oranžnem in zelenem toboganu in za nagrado me bo med počitnicami 3krat počastil s sladoledom. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar