30. 8. 17

O srečki in koncu zabave

Tudi poletne rože bodo odcvetele. Žurke bo prav kmalu konec.

Počitnice so pri kraju. Selitev v Ljubljano obeh punc in vstop v 5.b razred, kar je zelo pomembno. V petem razredu v centralno šolo vstopijo še podružnični otroci iz Dežele pod Krnom, Sončne strani Soče in Kota. V petem se tako delijo na ajevce in bjevce. In ker sta bili obe punci iz bja  je zelo pomembno da je v b tudi Tamali. "Samo da sem v Bju, " je bil prav res srečen. :)

Sedaj pa k obljubljenemu darilcu - vijoličasti toaletki. Hvala vsem za vaše komentarje. Tokrat ne bom žrebala.  Rekla sem si, da si bom pravilo določila kar sama, naknadno ali pa zadnji moment. Odločila sem se, da bom obdarovala eno od anonimnih komentatork. Ti sta tokrat dve:

Velikokrat me pot zanese na tvoj čudoviti blog. Z velikimi očmi opazujem vse te izdelke, ki nastanejo izpod tvojih rok, res so fenomenalni. Ob blogarskem rojstnem dnevu, pa želim, da bi še veliko let z veseljem ustvarjala z nitkami. 

Vedno z radovednostjo preberem objave na blogu in občudujem kaj vse zmorejo ustvariti pridne roke. Čestitam in želim še veliko ustvarjalnega navdiha :)

Tista, ki se mi prva oglasi na email sporočilo - objavljen desno na blogu, bo glavna dobitnica vijoličaste toaletke, druga pa dobi eno,... zaenkrat še darilce presenečenja. Kdo sta dobitinici vam bom povedala in vam jih predstavila. Res me zanima od kod sta in kdo sta,... jap, prav "anonimnost" je bil glavni vzrok, da bo ena od njih srečnica, druga pa malo manjša srečnica ;)

Jutri vam želim en lep zadnji avgustovski dan. Jutri bo še 34 stopinj, pravijo,...višek žurke, potem pa začne druga štorija,... čas za dan potem, en mačkasti vikend, pač.






Ni komentarjev:

Objavite komentar