10. 9. 17

5b2vt4c


Naša zašifrana šolska kombinacija letos je:  5b2vt4c.
Pomeni to, da se je v petem treba že kaj več učiti, ker peti razred pač ni več krneki hojladrija. Drugi vetejevci se veselijo prakse v živalskem vrtu in v šolski ambulanti, podčrtana štirica pa pomeni Maturantko z veliko začetnico. Maturanti si to pač zaslužijo.

Za malega šolarja, ki hodi v vrtec sem sešila eno manjšo peresnico in ruksak na špage. Ooo, kako vsi ti mali otroci radi povedo, da hodijo kar v šolo in da je njihov vrtec v bistvu šola in da mu prav komot lahko rečemo kar tako kot tavelikim - šola.
DSC_2844


DSC_2843

Še to: Ker se mi druga anonimna komentatorica ni oglasila, sem obljubila da bom čiračaraabrakadabra vizualizirala eno drugo dobitnico nagrade. Drugo bonus toaletko dobi Margi.

1 komentar:

  1. September je končno čas ko tudi svojim otrokom sešijem copatke in peresnice tudi jaz.
    Po napisanih kodah pa sklepam da najini otroci obiskujejo isto SŠ.Ne vem če smo mi že zaključili z ZOO,ampak v šolski ambulanti smo pa še vedno :).
    pozdrav iz Cuprnije

    OdgovoriIzbriši